Najprej nekaj o naslovu tega dnevnika. Zakaj takšen? Morda lahko koga malo spomni na naslov filma Gremo mi po svoje. Na ogled tega filma imam zanimiv spomin, namreč z možem sva bila edina gledalca, celo kinodvorano sva imela zase. No pa nazaj k naslovu. Zanj sem se odločila, ker mi je všeč. Kdo pa se skriva v besedi MI? Pod MI se lahko najde vsakdo, ki ima rad gorske poti. In ta blog je namenjen takim. Toda pod MI se skriva še nekaj več. Obstaja tudi skupina MI, s katero že četrt stoletja tu in tam skupaj premagujemo hribovske stezice, se potimo, smejimo, debatiramo, skratka imamo se lepo. V naslovu je tako zajet namen tega dnevnika: z ljubitelji gora doživeti hribovska popotovanja. Pa prijetno pot pod noge!

Malo drugače: Radensko polje (s kolesom)

7. 8. 2021


Na hitro

Radensko polje sva letos že prehodila, in to tistega lepega pomladnega dne. Danes sva spet tukaj, ampak tokrat se po njem premikava hitreje - to nama omogočajo kolesarska pedala. Temu primerno so tudi fotografije ujete bolj na hitro.


Cestna kontrola iz domačega gnezda ...


... naju brez težav spusti mimo. Tako hitro prideva oziroma se pripeljeva do vodotoka Dobravka. In ta je v tem letnem času precej drugačen, kot se ga spomniva od zadnjič (klikni sem).




Tudi ta zeleni del je nazadnje bil še pod vodo.



Ob poti se bohotijo cvetoči travniki ...


... struge s tekočo vodo pa bolj kot ne životarijo (za primerjavo klikni sem).



In vse to naravno dogajanje je možno opazovati tudi s takšnega razglednega stola!




No, midva pa za nadaljnje razgledovanje sedeva na svoja kolesarska stola ...


... in se mimo cvetočih travnikov Radgonskega polja vračava na izhodišče.



Čeprav sva današnjo pot opravila bolj na hitro, je bilo to polje vsekakor zanimivo

videti tudi v drugem letnem času.

1 komentar:

Breda Vrenčur pravi ...

Radensko polje pa tako lepo in zanimivo predstavljata, da ga bova še midva ob priliki poiskala in obiskala. Hvala za idejo. Lp B