Najprej nekaj o naslovu tega dnevnika. Zakaj takšen? Morda lahko koga malo spomni na naslov filma Gremo mi po svoje. Na ogled tega filma imam zanimiv spomin, namreč z možem sva bila edina gledalca, celo kinodvorano sva imela zase. No pa nazaj k naslovu. Zanj sem se odločila, ker mi je všeč. Kdo pa se skriva v besedi MI? Pod MI se lahko najde vsakdo, ki ima rad gorske poti. In ta blog je namenjen takim. Toda pod MI se skriva še nekaj več. Obstaja tudi skupina MI, s katero že četrt stoletja tu in tam skupaj premagujemo hribovske stezice, se potimo, smejimo, debatiramo, skratka imamo se lepo. V naslovu je tako zajet namen tega dnevnika: z ljubitelji gora doživeti hribovska popotovanja. Pa prijetno pot pod noge!

Roblek (1657 m)

30. 12. 2017


Zimske slike z Robleka

Danes se dobimo Mi, da gremo pogledat in doživet zimski Roblek. Na parkirišču nas pričakata mraz in zaenkrat še modro nebo. Te poglede je treba izkoristit, saj se nam glede na vremensko napoved približujejo oblaki ... zato ... Boštjan: "Hitro fotoaparat v roke!!"




Ja, ti pogledi so res lepi. Drugače smo bili na Robleku že večkrat, še posebej pozimi. V tem letnem času je marsikje velika nevarnost snežnih plazov, ta pot pa je dokaj varna in pri koči obiskovalce nagradi še z lepimi razgledi. Tako danes ne bo veliko pisane besede, prevladovale bodo zimske slike z Robleka.

Pa se podajmo pogledat te zimske slike z Robleka!









Višje gremo, več je snega ...




... Mi se kar porazgubimo v snegu, tako da blizu fotoaparata ostaneva le midva ...































Big foot drevo





Snežna zavesa


















Zaenkrat še modro nebo ...









Do koče je še čisto malo.

Napoved drži (začuda), oblaki so že tu ...


Dolina

Zlata reka

Blejsko jezero

Mraz pri koči




Kul radio, radio Veseljak, ...
... še tak led mu ne pride do živega, saj prav veselo igra!!!

Za sušit perilo bo treba kar malo počakat ...

 Oblačna Triglav in Stol

To smo pa Mi na

Še en pogled z balkona ...
 ... in povratek v dolino ...










... ups, brez takih pristankov pa tudi ni šlo :) 



Na poti gor nas je na tej planini razvajalo sonce  ... kako hitro se to spremeni ... no, morda pa le nismo hodili tako hitro ;)

Ampak tudi če zdaj več ne sije sonce, je lepo.


Sploh ni treba veliko besed, zimske slike z Robleka povedo čisto dovolj ...




4 komentarji:

Potepuh pravi ...

Hvala!! Čudovito!!!!

Breda Vrenčur pravi ...

Zimske slike povedo dovolj...zelo lepo si napisala, pravi užitek je pogledati take lepe fotografije zime. Čudovito, lep pozdrav Breda

Barbara Robič pravi ...

Hvala lepa! :) lp

Barbara Robič pravi ...

Hvala in fotoaparat je v pripravljenosti na nove zimske prizore, če bo le vreme temu naklonjeno ... Lep pozdrav, Barbara