Najprej nekaj o naslovu tega dnevnika. Zakaj takšen? Morda lahko koga malo spomni na naslov filma Gremo mi po svoje. Na ogled tega filma imam zanimiv spomin, namreč z možem sva bila edina gledalca, celo kinodvorano sva imela zase. No pa nazaj k naslovu. Zanj sem se odločila, ker mi je všeč. Kdo pa se skriva v besedi MI? Pod MI se lahko najde vsakdo, ki ima rad gorske poti. In ta blog je namenjen takim. Toda pod MI se skriva še nekaj več. Obstaja tudi skupina MI, s katero že četrt stoletja tu in tam skupaj premagujemo hribovske stezice, se potimo, smejimo, debatiramo, skratka imamo se lepo. V naslovu je tako zajet namen tega dnevnika: z ljubitelji gora doživeti hribovska popotovanja. Pa prijetno pot pod noge!

Pristovški Storžič (1759 m)

3. 12. 2016

Na pol zima


Prvo decembrsko soboto se naši skupinici Mi spet uspe zbrati in spet je naš cilj na Jezerskem koncu. Tokrat se namenimo na vrh Pristovški Storžič. Imamo mraz, snega pa ne, tako da lahko rečemo, da nekako okušamo na pol zimo.


 
 
 
 
 
 
 
Z osvojitvijo vrha imamo resne namene, tako da nas tale klopca za posedanje prav nič ne premami.
 
 
 
Mimo na pol zamznjene vode se odpravimo naprej.
 

 
 
Pred očmi se nam narišejo na pol pobeljene smreke.
 
 
Pot na Pristovški Storžič ni dolga, je pa zanimiva in raznolika. Vodi skozi gozd, vmes se odpirajo razgledi na eno in drugo stran, poleg vsega pa je še na nekaterih predelih popestrena s hojo po skalah ob jeklenici.
 


Takole se vidi na Košuto ...
... in delno na Triglav. 
 
Kontrast
 
 







Temu naravnemu sedežu pa se ni dalo upreti :)




Zastoj: malo sem se zagozdila, ups!
 
Gremo naprej!
 
Mi2 s Košuto zadaj
 
Jeklenica s pridihom zime.
Pridih zime je tudi na borovcih.

 
 
Malo pod vrhom
 
Na vrhu
 
Na vrhu je precej mrzlo, ampak brez malice seveda ne gre:














 Barbara:
Brrr, topli sendvič bi se bolj prilegel ...
 
 
 





Jože: Ta prava hrana za take razmere je špeh!


 
Andrej: Klobasa je čisto v redu!



 
 
 
Milena: Vsekakor pa je najboljša jed na žlico! 
 
Razgled z vrha ...

... in skupinska

Nizke temperature nas kar nekam hitro preženejo z vrha. Zato pa pri povratku marsikje postanemo in pogledamo, kakšne slike riše današnja na pol zima:
 
  
 
 




Danes smo resda imeli na pol zimske razglede, smo pa zato v njih uživali na polno!
 

2 komentarja:

Breda Vrenčur pravi ...

Prav lepo ste ujeli tole napol zimo. Lepe fotografije so in naj jih bo še veliko. Lp Breda

Ati in Mami pravi ...

Brrr pa res je videti mrzlo. Mene bi od domačega kamina težko premaknil. Ja odločiti se treba in potem si deležen presenčenj ki ti jo lahko nudi zimska idila. Hvala za takšne posnetke in vesela sva da znate uživati - povsod in ob vsakem času.
Ati & mami