Najprej nekaj o naslovu tega dnevnika. Zakaj takšen? Morda lahko koga malo spomni na naslov filma Gremo mi po svoje. Na ogled tega filma imam zanimiv spomin, namreč z možem sva bila edina gledalca, celo kinodvorano sva imela zase. No pa nazaj k naslovu. Zanj sem se odločila, ker mi je všeč. Kdo pa se skriva v besedi MI? Pod MI se lahko najde vsakdo, ki ima rad gorske poti. In ta blog je namenjen takim. Toda pod MI se skriva še nekaj več. Obstaja tudi skupina MI, s katero že četrt stoletja tu in tam skupaj premagujemo hribovske stezice, se potimo, smejimo, debatiramo, skratka imamo se lepo. V naslovu je tako zajet namen tega dnevnika: z ljubitelji gora doživeti hribovska popotovanja. Pa prijetno pot pod noge!

Dovška Baba (1891 m)

13. 10. 2018

Prijazna gostiteljica



Končno Mi! Ja, po dolgem času nam uspe priti skupaj, in to celo v prelepem sončnem vremenu. Naša današnja gostiteljica je Dovška Baba. Že večkrat nas je prijazno pogostila, zato jo tudi danes z veseljem obiščemo.
In s čim nam bo postregla? Pa poglejmo meni.

Kot prvo meni ponuja odlično družbo (skupaj s fotografom nas je sedem).

Na meniju so tudi:
Razkošne jesenske barve



Prelepi razgledi



Rožice in sledi poletnega cvetja



Takšne in drugačne gobe - ene so seveda samo za gledat!




Pozor!! "Nisem kača, vseeno pa sem morda strupena!"



Razgled z balkona

Ni kaj, res pestra ponudba ...

Kako pa nam kaj gre hoja? Odlično!


Ta hitri del ekipe je že spredaj ...

... midva sva nekje vmes ...

... in malo nižje preudarni del ekipe na kratko počiva!

Smerokaz pa kaže pot naprej!


Ja, saj vidimo ... baba ... dec od babe pa fotografira :)

Hodimo ...

... vrh je vse bližje ...

... in takole ga zasedemo!


Malica

Njam ... sveži jurčki z jajčki ... no, to bo kasneje doma!


Zdaj so na vrsti zaloge iz nahrbtnika ... za nas ...

... in za kavke!


Pika na i današnje pestre ponudbe je prav gotovo družba kavk.



Te nam celo jedo z roke!
 







Prav uživamo, ko jih opazujemo. Seveda uživamo tudi v prelepih razgledih, ki jih ponuja ta vrh.

Pogled na Julijce

Pogled na Karavanke

Pogled v Avstrijo


Preden sestopimo, se seveda mora slikati še ženski del ekipe: Dovške babe :) 


Naša četica na grebenu in na njegovi senci




Selfi pri koči

Pri koči se zberejo tudi kavke ... Morda pri anteni zbirajo informacije ali pa jih morda še vedno zanimajo naše dobrote iz nahrbtnika.



Kavke odletijo, mi pa popadamo pod soncem in si privoščimo počitek!

Tako spočiti se vračamo na izhodišče.



Vmes nam uhajajo pogledi na Dovško Babo, ki nas je tudi danes bogato pogostila in se znova izkazala kot zelo prijazna gostiteljica.



Ni komentarjev: